Alla inlägg under april 2010

Av Kinga - 12 april 2010 22:28

  Jaha ja mina damer och herrar, snart så blir jag ett år äldre. För jävligt allså, hehe. Men jag känner mig bara som 20 hehe.  


Jag ska fira   mig med min älskling och alla våra kompisar hos L. Ska testa hennes nya spel Twister hohoho  detta kommer att vara roligt. Efter att vi har ätit mat (dom som vill allså), då ska vi dricka en jäkla massa och sen så ska vi ut och skaka rumpa. Det va ett tag sen ska bli så roligt hihi  


De värsta med att festa e dagen efter allså,   då lever jag bokstvligen på cola annars så går det inte, och så e man så jäkla sugen på kebab pizza hihi   


Men det e bara 5 dagar kvar till festen och sen så ska man överleva söndagen hehe hihi hohoh  


Hoppas på att få massor av presenter, och om ni inte vet vad ni ska ge mig en drink e aldrig fel eller en flaska god vin e alltid något hihi  

Ovido - Quiz & Flashcards