Alla inlägg under maj 2010

Av Kinga - 25 maj 2010 22:29

men ibland årkar jag bara inte, hehe.


Har vatt idag med min älskling på bio och såg Prince of Persia....


Måste säga att den va väldigt bra, som J sa den e som pirates of caribbiean fast i öknen hehe stämnde väldigt bra.


Det som gjorde nog att den va så bra va nog att dom i Ronneby bio har bytt ut ljudanläggningen samt bilden. Så allt va väldigt kliniskt rent om jag säger så inte sudig samt att stolana vibirerade av ljudet hehe.   


Men det va inte den bästa filmen jag har sätt Avator slår den väldigt stort. Men den får       av 5


Nu längtar jag bara tills jag ska se en film i 3D hehe det ska bli spännande.

Av Kinga - 5 maj 2010 20:58

Födelsedagen, skulle ha skrivit tidigare men har bara inte årkat.

Festen va väldigt lyckat hos Lina. Tog inte sönder något alls, åt en riktigt god smörgåstårta som Stefan har gjort. Drack massa goda drinkar och vi spelade spelet Twister så jäkla roligt det va, dock va vi alla lite extra på verkade om man säger så,,,,  


Efeter att vi ha ätit en massa och druckit bestämde vi oss för att gå ut, några gick till companiet, medan resten gick först till club mingel och sen till companiet. Det va riktigt nice där blandat musik, man kunde spela biljard det gjorde killarna med an vi tjejer dansade en massa.   


men till slut så va man så trött att man ville hem och gå och lägga sig i sängen för att sova.  


snart e det dags för grillning hos fröken I, då ska vi dricka äta och umgås igen. blir väldigt många, så det ska bli roligt faktiskt.    


så ses vi till dess........


Av Kinga - 5 maj 2010 20:43

Jaha då har jag sett Old dogs med Jon travolta och robin williams.

Så mycket har jag inte skrattat på länge, skrattade så mycket att tårana rann på mig, hehe  

tyvärr kunde jag inte lägga in den, men ni måste se den,
den får      av 5!!!


Sen har jag också sätt Clash of the titans också den va si så där, den e inte värd att se på bio i alla fall. Va lite lång tråkig faktiskt trodde att den skulle vara mer saker som händer får bara     av 5


Vilka fler filmer har jag sett, hmmmm   många gamla sånt som man inte ha sett på länge. I robot e en av dom. Många dans filmer har jag tittat på de e ett måste hehe 


ja sen har jag säkert sett mer filmer men kan inte komma på just nu. ska se sex and the city 2, resident evil alife, (tror jag heter den så) smat ska se prins of persia. de e några av filmer som ska ses i år sen kommer det alltid något nytt.


Ovido - Quiz & Flashcards