Alla inlägg under juli 2010

Av Kinga - 26 juli 2010 22:49

Ja först och främst så har man jobbat idag också till klockan ett, å så jäkla trött och irriterad man va. Men det blev bättre när man kom hem för att duscha och sova lite.


Senare så skulle vi iväg till ronneby bruns park för att träffa gänget och grilla. Det va riktigt nice det.   


Förutom när man blev träffad av bollen flera gånger, så mycket har man inte skrattat på länge, tårarna kom när B blev träffad på en lite känsligare ställe hehe sen blev E träffad av mig på huvudet hehe. Och hela gänget trivdes väldigt bra tillsammans, massor av skratt och grått.


Nu väntar man till festen på lördag tror jag det va, temat e pirater   hehe.

Av Kinga - 23 juli 2010 23:04

Ja det va länge sedan jag skrev här, har typ inte haft lust att skriva eller så, men man kan väll berätta lite vad som har hänt på sistonen.  


Har fåt jobb inom äldrevården i Karlskrona, hehe. Hela åtta veckor e inne på mina tre sista nu på måndag sen vet man ej vad man ska göra. Har skrivit in mig på deras tidsbank och kanske får man jobba som timvikarie. Man kännar lite bättre en dom som e anstälda, (tror jag i alla fall).

Trivs hur bra som hällst där både med personalen och vårdtagarna.


Nu så e det östersjöfestivalen i Karlshamn.   Hade en fest hur L i går var hur kul som helst, det va mycket folk som va där. Några bilder blev det också hehe. Spelade några drinkspel och vi blev alla påvärkade, hehe

Sen gick vi ut på stan en runda men eftersom det inte bruka komma igång festivalen föran på fredag så va det lite folk som gick runt på stan.  


Nu ska man gå och lägga sig imorgon så ska man upp och jobba 12.10 till 21.10 Börja känna av tröttheten, såg också en väldigt långtråkig film som heter Björnen. Fransk va den också, jaja ingen film man skulle vilja se igen, nähe får skriva lite mer under veckan kanske vi får se får lön nästa vecka och det e aldrig fel det hehe  



Ha det gött folket...........

Ovido - Quiz & Flashcards