Alla inlägg under september 2010

Av Kinga - 30 september 2010 10:49

I dag Kommer min Älskling hem  dock blir det lite senare eftersom han jobbar idag. Ska bli så härligt att ha honom hemma några dagar innan han åker tillbaks till Göteborg.


Denna veckan har också gått undan. Vatt med mamma och Lupplupp i stan inhandlat bh, ring och armband. Syrran hittade byxor hehe. Mamma hmmm hon handlade till barnbarnet Liam.


I Onsdags var jag på fotvård så jäklar härligt det var, handlade även sprit till Lördag hehe, då e det fest  

Sen när jag kom hem så damsug jag och tårkade damm. Idag ska jag bädda rent och ficksa det sista.



Jäkla vad månaderna går fort allså, det e ju jul snart ju. Var fan tog hösten vägen, trodde faktiskt att sommaren skulle hålla sig lite in i augusti och september men oj vad fel man hade.


Hoppas att det blir en riktigt vinter med snö till jul och nyår. Det hade varit roligt   


Nä vet ej vad jag ska skriva mer idag, men det kommer på söndag om hur det va på festen hehe.


Av Kinga - 25 september 2010 19:02

Ja hela denna veckan har jag inte gjort något annat än bara jobbat ute på gården, jag har målat, skruvat, slängt m.m   

Det har vatt rätt så skönt för veckan gick som bara den.

Har byggt upp ett ny hundgård. sen så har man grävt och annat småt och gott, hehe  


Det som e bra att veckan har gott snabbt det e att min älskling kommer hem på torsdag och stannar till på söndag hehe   Sen så ska vi på grillning till I på lördag, det blir den sista   för denna året.


Idag har jag och I vatt i K-skrona och handlat kläder, som vanligt så har jag hittat linne och en koft som e riktigt fint  .

Det va meningen att I skulle hittat nya byxor, men ja det fanns inga snygga.


När jag kom hem så bakade jag en äppelpaj, luktar gott i alla fall. Och nu väntar man på middagen underar vad det blir för något.  

Gott blir det i alla fall.

Av Kinga - 20 september 2010 23:10

Eminem- Love the Way you lie


Här e en till som jag tycker e riktigt bra hehe, men L gillar den inte. Det e en riktigt bra melodi tycker jag hehe  


En till riktigt härlig låt där man inte kan låta bli att skaka höfterna till   och rumpan  

Av Kinga - 20 september 2010 22:54

  Jaha ja då e valet färdigt man e verkligen inte förvånad att Sd kom in i riktstan.   Men man e inte förvånad om jag säger så. Man har märkt rätt så länge att folket har börjat tröttna på alla dessa politiker.


Nu ska man se vad dom har tänkt göra för att inte låta Sd få sitt röst hört.


Varför kan man inte ta ett bra sak från varje parti och göra en riktigt perfekt parti, det skulle va något. För ska jag vara erlig så hade alla partier något bra som dom vill göra för oss i Sverige. Och så finns det många riktigt skit saker som dom vill få igenom, herregud säger jag allså.  


Nu får man se vad som händer här efter, har hört från vissa att det ska bli omröstning, men vet i fan om det hjälper faktiskt.


Jaja vi får se hur det blir, hoppas bara på att det blir bättre.




Av Kinga - 19 september 2010 17:08

  Gisses vilken fest det blev med fyra underbara tjejer och massor av prat och skratt specielt L va ovanligt pratglad hehe.  


Det va en härlig stämning när vi var hos L, åt riktigt god thai mat och drack massor av dryck. hehe   


Det va riktigt skönt och bara sitta och njuta av varandras personligheter hehe. Det blev några kort spel samt väldigt mycket gåande på toa undra varför hehe   


Väll när vi var ute så (companiet) Va det lite folk som vanligt, men plötsligt så strömade det med folk hehe.

Det va roligt att träffa folk som man inte ha sätt på många år allså.

Vi dansade lite men då va verkligen se så där musik måste jag säga. Ville ha lite mer bättre musik så att man kunde skaka rumpa ordentligt.


Men det få bli nästa ggr det.   


Och sen så skulle man hem köpte mat hem   och sat i LuppLupps rum och åt kebab tallrik och coca cola. Hur gåt som hällst men jag orkade inte äta upp hella.

Sen när man försökte somna ja då fick man höra en riktigt bråk utanför, det va verkligen länge sedan man fick gå igenom sånt hehe. Skit också allså hördes som om det var polis utanför med hund jäkla vilket liv det va. Massor av svärord fick jag höra också hehe jäkla vad dom va arga skit allså.


Ja sånt får man inte höra ofta hehe. jaja inget att klaga över så fast det va svårt att somna dock.


Borta e bra men hema e bäst!   

Av Kinga - 18 september 2010 08:59

Ja det blev inte så mycket träning på motiva nu för tiden, har skrivit ur mig så att jag bara kan flytta till Göteborg när vi har fåt lägenhet. Jag och min älskling.  


Men jag har vatt på promenader med Maja.

 


Det har vatt riktigt skönt faktiskt ut och röra på sig lite.

Fast får alltid ont i högra vadmuskel och senan, vet ej varför det får jag bara när jag ska ut och gå lite snabbare än vanligt, jätte jobbigt e det.


Och sen så försvinner det bara tills man ska ut och gå igen, nästa ggr ska jag testa och springa. fy det lätt riktigt jobbigt ju   


jaja men får se när det blir hehe.

Av Kinga - 18 september 2010 08:46

Ja mina damer   i dag så e det fest hos L yes,

Ditt kommer gamla gänget Jag, L, Ch och J. Och vi ska festa   natten lång.


Det va väldigt länge sen jag va ute och skakde rumpa, tyvärr så e inte min älskling med eftersom han e i Göteborg och jobbar där just nu. men han kommer hem till den 2 oktober. Saknar honom så mycket     


Och så e den en fest för bara tjejer, denna kvällen. Förutom att vi får fin besök av J son i början när vi ska äta thai mat och bara snacka skit. Fast vi får tånka på av vi säger lite.   



Det ska bli så jäkla roligt hihi vet dock inte vad jag ska ha på mig än men men hinner ändra mig typ 1000 ggr innan de e dags att resa till L.



Har fått låna min syrras lägenhet inne i stan där jag kan   ,så att jag inte behöver åka hem så tidigt utan sticker när dom andra ska hem. Tack LuppLupp för lånet   



Det e 8 h kvar till festen, och sen smäller det hehe  


Får skriva senare hur det gick hehe ha det så länge   

Av Kinga - 18 september 2010 08:44

Ja det va ett tag sedan jag skrev här.

Beror på några saker, för det första så e detta inte mitt vanliga dator där jag loggade in automatiskt utan min älsklings dator. För det andra så kom jag inte ihåg mitt använda namn eller lösenord men det e i ordning nu hehe.



Ovido - Quiz & Flashcards