Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Dagens dilemma,hmm

Av Kinga - 29 december 2010 21:15

Vet inte vad jag ska göra. Har tänkt att införskaffa en ny mobil. Hihi

Har hittat två favoriter, Monte Samsung, (den rosa)  


Eller den här Corby pro också Samsung.


Jag tycker att båda är söta men jag dras till Crby pro. Vill ha den nu   

Får se ska se dom i verkligheten där jag kan känna hur tangenterna är och sånt.


Att det ska vara så svårt att välja en mobil. Men det är ju klart det är ju inte en mobil sort utan hur många som helst. Man får ju panik ibland, men jag vill ha både touch och kunna skriva på en tangentbord. Så Corby pro har just båda sorterna, men jaja får se hur det blir hehe  

Och så är det en bra pris på den eftersom jag ska köpa den kontant.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kinga - 7 mars 2012 19:59

Jag överlevde mitt första pass   , det var jätte kul. Dock så var det lite svåra steg men några gånger till så sitter det också. Det var hur mycket människor som helst, stämningen var god, varmt med dåligt luft som det ska vara hihi    Det var en...

Av Kinga - 5 mars 2012 17:35

Ja det var ett tag jag skrev här. Inga ursäkter.....     Vad är det som har hänt i mitt liv, ju älsklingen och jag har förlovat oss   . Vi har tillsammans med hans föräldrar renoverat vår kök, här i Tuve. Älsklingen och jag har köpt en lägenh...

Av Kinga - 5 mars 2012 17:24

Träna, inte träna det är en stor fråga hehe. Jag har gjort något bra idag, nämligen så har jag skrivit  in mig på Sportlife och så ska jag träna Zumba idag  . Det ska bli så jävla roligt alltså. Får se om det kommer att bli tränings värk imorgon....

Av Kinga - 28 juli 2011 11:38

Ja om nio dagar så har jag min semster i hela två veckor, så jävla underbart.  Älsklingen och jag ska ner till Blekinge och bara umgås med familjen och vänner.   Idag är jag ledig, tvätten är igång, räkningarna betalda, samt att jag fryser av fry...

Av Kinga - 13 juli 2011 22:30


Igår köpte älsklingen en ny mobil,    en sån som jag har tittat på Samsung GALAXY S II,   den är hur häftig som helst. Massor av roliga saker hehe. Så jag har fåt ta över Älsklingens gammla HTC, så nu har jag lekt med den, så att man kan hitta sak...

Skapa flashcards