Alla inlägg under februari 2011

Av Kinga - 9 februari 2011 22:07

Ja så vad har hänt i mitt liv de senaste hmmmm   

Jobbar, och trivs som bara den. På måndag ska jag på en utbildning, eller ska göra ett prov för att få delegering. Äntligen det har varit lite jobbigt att vara utan.


Vecka 10 kommer fröken Palle och fröken Inka på besök till Göteborg hehe  

Vi ska bara umgås och ha roligt. Hihi

Sen vecka där efter tror jag det blir ska jag ta semester och åka ner till blekinge. Ska på dop till familjen Magnusson. Jajks vet inte vad jag ska köpa för något hmmmmmm   Älsklingen ska också ta semester då. Ska fira honom i blekinge så det kommer kanske bli fest hos fröken L då.  


Snart så är det alla hjärtans dag,    tycker att det är lite överdrivet med de här. Men men det finns dom som lever för detta. Jajks säger jag. Visst är det lite romantiskt att få blommor eller kort från sin älskling.

Varför har det blivit så stort egentligen, samma sak är det med Halloween. Fast Halloween är snäpp bättre än alla hjärtans dag. Tycker jag, eller är den det hmmm fast klart på Halloween kan man klä ut sig till vad som hällst medan alla hjärtans dag är ännu en dag där folk ska spendera sina pengar på ibland väderlösa saker

som man skulle ha klarat sig utan. Självklart får man en väldigt dyr ring eller smycke så tackar man inte nej, men samtidigt så är det väll omtanken som räcknas bakom presenten eller har jag fel?????


Vad har annat hänt ju ska börja med 5 veckors schema. Jaha säger jag, får lite mer information nästa vecka på tisdag. Då får jag se vad jag tycker.


Vi kanske ska ta upp bilen,   det är aldrig fel att ha en bil här uppe så att man kan komma ner till blekinge snabbare samt inte behöva passa tider. Utan man bara kan sätta sig i bilen och köra, stanna när man vill och sånt. Dock blir det älsklingen som kommer att använda den mest till jobbet. Jag har väldigt bra transport förbindelse behöver bara sätta mig i en spårvagn så tar den mig hela vägen till jobbet, medan älsklingen måste byta från buss till en annan buss och/eller spårvagn.

Beror på vad som passar.


Imorgon är jag ledig så jäklar skönt, ska tvätta samt iväg och hämta papper till på måndag. Sen ska jag kanske träffa en jobbkompis, får se om det blir av.

Sen ska jag laga middag så det varar några dagar samt att kunna frysa in.

Det känns som en lång dag imorgon jajks  


Vill att våren ska komma nu längtar efter solen och värmen samt slippa alla dessa kläder man måste bära under vinter bajs åt det säger jag bara.

Tänk att kunna bo där det är varmt året runt nice säger jag. Sommar och sol året om dock kan det komma lite regn då och då.   


Nä ska gå och   nu ha det gött folket på återseende.....





Ovido - Quiz & Flashcards