Alla inlägg under juli 2011

Av Kinga - 28 juli 2011 11:38

Ja om nio dagar så har jag min semster i hela två veckor, så jävla underbart.  Älsklingen och jag ska ner till Blekinge och bara umgås med familjen och vänner.


Idag är jag ledig, tvätten är igång, räkningarna betalda, samt att jag fryser av frysen och kylen. Det behövdes kan man säga.  

Det började lukta i kylen, kan inte komma på vad det är så jag har rensat bland maten samt tvättat hyllerna och nu så ska den vädras. Hoppas att det luktar godare nu.


Vad ska man mer göra idag, ju ska göra middag idag det blir potatismos med fiskpinnar så jäklar gott det ska bli, dock måste jag äta något litet innan jag dö av hunger hihi


Vad händer mer i mitt liv, ju min lilla syster fyller år den 6 aug.   Hon ska bli 20 år, va fan har tiden tagit vägen. Jag tycker att det inte var så länge sen som hon bara var en liten baby som låg i sin vagn och skulle nannas. Det ska bli en fest hos lupplupp och hennes "sambo" hehe det ska festat ordentligt, får se om vi kommer ut   

Och sen så ska min lille bror fylla 24 år den 29 aug, jäklar vad tiden går fort.  

Får se när vi ska fira honom.......




Av Kinga - 13 juli 2011 22:30

Igår köpte älsklingen en ny mobil,    en sån som jag har tittat på Samsung GALAXY S II,  
den är hur häftig som helst. Massor av roliga saker hehe.

Så jag har fåt ta över Älsklingens gammla HTC, så nu har jag lekt med den, så att man kan hitta saker i den. 


Får se om Älsklingen kommer vilja behålla telefonen annars så får jag ta över den, och då blir jag jätte glad hihihi . Så får han skaffa sig något annat.



Av Kinga - 12 juli 2011 20:59

Oj oj, ja det var ett tag sen jag skrev här, men har typ inte orkat titta här. Tills man fick påminnelse både från förken L och C. hehe  


Vad har hänt i mitt liv då hmmm ju om ungefär 25 dagar ska jag ha semester och då ska jag och älsklingen ner till Blekinge och hälsa på familjerna och vännerna, samt den nyaste tillskottet i kretsen C;s och O;s dotter  .

Sen ska vi inte göra så mycket mer det är ju semester, hihi .


Festas ska det göras på Lördag den 6 aug, då min lillasyster ska bli 20 år, shit var ha tiden tagit vägen egentligen, kan fortfårande se henne gående i blöja och för stora skor med en napp i munnen hehe, tror faktisk att det finns en bild på henne.   

Vad mer, ju from 1 september kommer jag att bli anställd inom bemanningen tillsvidare, så jävla glad över detta. Behöver inte oroa mig för jobb längre. Utan kan börja planera.....


Genom jobbet har jag träffat många nya jobbkompisar, det är nu man har kunnat börja träffa dom efter jobben och sånt. Man orkade det inte innan, men nu får man se till att orka. Man har haft väldigt roligt och roligare kommer man att få hihihehe  


Livet är bra just nu. 


Har gåt på thaimassage igen, denna gången 2 h. Snacka om att man blev som en ny mäniska, visst hade jag träningsvärk men den var inte så farligt denna gången. Kändes som man har fått mycket mer energi, man är inte så trött på morgonen, (förutom imorse då man satt uppe lite för länge igår kväll   ). Men man är trött när man ska hem, hinner fan inte sätta mig föran jag somnar, men jag tror det beror på vädret.  


Om man kunde vinna lite pengar..... då skulle man kuna göra mer roliga saker, resa, köpa saker, hehe festa   


Det får räcka för idag hihi ha det gött........  

Ovido - Quiz & Flashcards