Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Kinga - 5 mars 2012 17:35

Ja det var ett tag jag skrev här.

Inga ursäkter.....  


Vad är det som har hänt i mitt liv, ju älsklingen och jag har förlovat oss   .

Vi har tillsammans med hans föräldrar renoverat vår kök, här i Tuve. Älsklingen och jag har köpt en lägenhet i Tuve centrum hehe. Stor trivs som bara den. Vi är inte riktigt färdiga än med köket det är lite kvar att göra hehe men det kommer att bli färdigt snart.

Får se om när jag får tid att lägga ut bilderna på köket.


Båda jobbar som bara den. Har varit lite för mycket sjuk i år så därför (är en av orsakerna till att jag har skrivit in mig på sportlife) att börja träna igen samt att komma ut från lägenheten lite.

Det kommer att bli bra.

Av Kinga - 5 mars 2012 17:24

Träna, inte träna det är en stor fråga hehe.

Jag har gjort något bra idag, nämligen så har jag skrivit  in mig på Sportlife och så ska jag träna Zumba idag  .

Det ska bli så jävla roligt alltså. Får se om det kommer att bli tränings värk imorgon.


Återkommer med det.......





Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards