Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Kinga - 19 oktober 2010 23:20

Herregud jag ska flytta till Göteborg till min Älskling.  

Om allt går bra imorgon kväll då min Älskling ska se en lägenhet och den ser bra ut ska vi ta den. Vi ska få en egen lägenhet där bara vi är, har längtat verkligen efter det, det har varit underbart att bo med Älsklingens föräldrar men det e aldrigt fel att vara själva eller att ha något eget. Vi har båda längtat länge på det och snart händer det.   

 

Det kommer att hända äntligen har varit så nervus dessa dagar. Har verkligen lägntat efter detta så länge, skit allså. Det finns bara två saker som kan hända antingen att vi får den eller inte, varför ska jag vara så nervus då. Jag e bara sån bajs men jag jobbar verkligen med det. Tror  att jag ska följa min mammas råd, (det e inte ofta det händer eller ja mer ofta än sällan men dock inte alltid) men jag ska faktiskt börja med youga jag vet kan verkligen inte se mig själv där men jag får ge den en chans. Måste sluta bli så ofta nervus och stressen måste minska också min mage tål inte det. Men det ska jag börja med när jag e i Göteborg.


Jej jag ska verkligen flytta till ett stor stad, och då ska man lära att hitta men som tur så har man varit där några ggr så man hittar redan lite. Ahh varför ska jag oroa mig för det det kommer att bli bra måste sluta tänka så mycket utan ta en dag i sänden ( lättare sakt en gjort hehe   )


Jaja får skriva senare om vi fick lägenheten, vi få se helt enkelt....... To by continue....------>

Ovido - Quiz & Flashcards