Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Dagen efter......

Av Kinga - 19 september 2010 17:08

  Gisses vilken fest det blev med fyra underbara tjejer och massor av prat och skratt specielt L va ovanligt pratglad hehe.  


Det va en härlig stämning när vi var hos L, åt riktigt god thai mat och drack massor av dryck. hehe   


Det va riktigt skönt och bara sitta och njuta av varandras personligheter hehe. Det blev några kort spel samt väldigt mycket gåande på toa undra varför hehe   


Väll när vi var ute så (companiet) Va det lite folk som vanligt, men plötsligt så strömade det med folk hehe.

Det va roligt att träffa folk som man inte ha sätt på många år allså.

Vi dansade lite men då va verkligen se så där musik måste jag säga. Ville ha lite mer bättre musik så att man kunde skaka rumpa ordentligt.


Men det få bli nästa ggr det.   


Och sen så skulle man hem köpte mat hem   och sat i LuppLupps rum och åt kebab tallrik och coca cola. Hur gåt som hällst men jag orkade inte äta upp hella.

Sen när man försökte somna ja då fick man höra en riktigt bråk utanför, det va verkligen länge sedan man fick gå igenom sånt hehe. Skit också allså hördes som om det var polis utanför med hund jäkla vilket liv det va. Massor av svärord fick jag höra också hehe jäkla vad dom va arga skit allså.


Ja sånt får man inte höra ofta hehe. jaja inget att klaga över så fast det va svårt att somna dock.


Borta e bra men hema e bäst!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kinga - 7 mars 2012 19:59

Jag överlevde mitt första pass   , det var jätte kul. Dock så var det lite svåra steg men några gånger till så sitter det också. Det var hur mycket människor som helst, stämningen var god, varmt med dåligt luft som det ska vara hihi    Det var en...

Av Kinga - 5 mars 2012 17:35

Ja det var ett tag jag skrev här. Inga ursäkter.....     Vad är det som har hänt i mitt liv, ju älsklingen och jag har förlovat oss   . Vi har tillsammans med hans föräldrar renoverat vår kök, här i Tuve. Älsklingen och jag har köpt en lägenh...

Av Kinga - 5 mars 2012 17:24

Träna, inte träna det är en stor fråga hehe. Jag har gjort något bra idag, nämligen så har jag skrivit  in mig på Sportlife och så ska jag träna Zumba idag  . Det ska bli så jävla roligt alltså. Får se om det kommer att bli tränings värk imorgon....

Av Kinga - 28 juli 2011 11:38

Ja om nio dagar så har jag min semster i hela två veckor, så jävla underbart.  Älsklingen och jag ska ner till Blekinge och bara umgås med familjen och vänner.   Idag är jag ledig, tvätten är igång, räkningarna betalda, samt att jag fryser av fry...

Av Kinga - 13 juli 2011 22:30


Igår köpte älsklingen en ny mobil,    en sån som jag har tittat på Samsung GALAXY S II,   den är hur häftig som helst. Massor av roliga saker hehe. Så jag har fåt ta över Älsklingens gammla HTC, så nu har jag lekt med den, så att man kan hitta sak...

Ovido - Quiz & Flashcards