Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Grrrrrrrr =/

Av Kinga - 12 oktober 2010 23:14

Jäklar vad man kan bli förbannad på spel ibland, det gick så bra och så plötsligt går det inte att klara av det. Satan vad jag blir arg och irriterad just nu  


Får vänta med att spela den The Settlers 6


Bajs spel men tycker om att bygga städer och klara av utmaningar.

Behöver skaffa mig fler såna spel allså, kan spela hur länge som helst.

Så imorgon kommer jag att spela den igen då kommer det att gå bättre. ( Hoppas   )


Har spelat tre andra spel också dock inte idag för då skulle jag värkligen koka av ilska just nu.


Innan Settler spelade jag Darksiders
Det e en riktigt cool spel gillar den riktigt för det e inte bara av att slås med fiender utan man måste lösa gåter för att kunna gå vidare. Dock har jag kommit så långt att jag klarar inte av en boss just nu, så där fick jag också lägga undan det. Får vänta tills min älskling kommer hem så får han hjälpa mig med den.


Sen har jag spelat riktigt mycket Overlord

 

Där har jag inte fastnat utan kan inte hitta vart jag ska gå vidare med spelat. Okej då jag erkänner jag har helt enkelt fastnat igen, bläää. Bajs åt det också. Men snart ska jag säkert spela den igen hihi   


Och så har vi den spelet som jag har värkligen fastnat för och gillade även filmer är Resident Evil, spelet jag spelat e Resident Evil 5,

 

Där har jag verkligen fastnat, fick vetta att man ska helst vara två stycken på just den bosse jag e på, skit säger jag bara. Ni skulle bara se hur förbannad jag blev på detta spelat here min gud alltså, har vittne på det också min älskling   


Ni undrar säkert varför i hela värden spelar jag då, men det e så jäklar kul och avslappnade det e liksom som när jag lässer en bra bok.  


Har spelat några spel till men det tar jag en annan gång. Kanske redan imorgon hehe.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kinga - 7 mars 2012 19:59

Jag överlevde mitt första pass   , det var jätte kul. Dock så var det lite svåra steg men några gånger till så sitter det också. Det var hur mycket människor som helst, stämningen var god, varmt med dåligt luft som det ska vara hihi    Det var en...

Av Kinga - 5 mars 2012 17:35

Ja det var ett tag jag skrev här. Inga ursäkter.....     Vad är det som har hänt i mitt liv, ju älsklingen och jag har förlovat oss   . Vi har tillsammans med hans föräldrar renoverat vår kök, här i Tuve. Älsklingen och jag har köpt en lägenh...

Av Kinga - 5 mars 2012 17:24

Träna, inte träna det är en stor fråga hehe. Jag har gjort något bra idag, nämligen så har jag skrivit  in mig på Sportlife och så ska jag träna Zumba idag  . Det ska bli så jävla roligt alltså. Får se om det kommer att bli tränings värk imorgon....

Av Kinga - 28 juli 2011 11:38

Ja om nio dagar så har jag min semster i hela två veckor, så jävla underbart.  Älsklingen och jag ska ner till Blekinge och bara umgås med familjen och vänner.   Idag är jag ledig, tvätten är igång, räkningarna betalda, samt att jag fryser av fry...

Av Kinga - 13 juli 2011 22:30


Igår köpte älsklingen en ny mobil,    en sån som jag har tittat på Samsung GALAXY S II,   den är hur häftig som helst. Massor av roliga saker hehe. Så jag har fåt ta över Älsklingens gammla HTC, så nu har jag lekt med den, så att man kan hitta sak...

Ovido - Quiz & Flashcards