Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Kinga - 15 februari 2010 22:36

Jaha då har jag äntligen kunnat köra ännu ett pass, efter att ha varit förkyld i två veckor fy vad jobbigt de va. Specielt på kvällarna när man inte kunnde andas igenom näsan.  


Skulle köra aerobics men det blev bodyjam istället.

Hoppas att det blir nästa vecka, va hellt inne på att köra aerobics men men blir man sjuk så blir man de.

Själv så har jag fått huvudvärk just nu precis ovanför högra ögat, (bara de inte blir migränn, de skulle vara typiskt de.) Så de e bara att dricka mycket vatten och ser om det går över.


Längtar tills jag ska iväg och träna igen, ska få igång min bil, se om pluten kommer att starta. Han e lite kännslig han.   

Då ska jag börja träna på dagarna när det inte finns ett pass som jag kan köra på kvällarna.

Ska dock inte träna för mycket så att jag trötnar på det igen utan hålla igång lagom. Så länge man rör sig så e det okej samt så ska jag börja springa till sommar igen de va riktigt .   


Ovido - Quiz & Flashcards