Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Kinga - 3 januari 2011 13:56

Ja då har man fåt sovmorgon idag börjar inte jobba förän tisdag, har jobbat hela helgen. Har precis ätit potatismos och isterband. Och så håller jag på med pankakor.
Igår gjorde jag en tårta   , hade köpt färdig tårtbotten behövde bara fylla den med något så det blev hallon, grädde samt choklad. Så jäkla gott det var.

Har fortfårande lite kvar.   


Snart är pankakorna färdiga.  Dom luktar så gott, vanilj och kanel mmmmmm.
Eftersom jag ska jobba till fredag så är det inte fel att ha lite extra mat över. Får dock göra lite extra mos för det blev inte så mycket över.  
Man orkar inte laga mat varje dag eller bara att komma på något man vill ha. Men vi får bli bättre på det hehe   

Får inte glömma att diska efter mig!  


Nu blir älsklingen stålt över mig hehe   


Efter att maten är färdig ska jag bara ta det lungt, ska iväg och träna senare idag hehe längtar som den ska köra box får se om jag överlever hehe  


Till återseende..........  

Ovido - Quiz & Flashcards