Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Kinga - 26 januari 2011 20:44

Ja det har varit ett bra tag sen jag skrev här hehe.


Idag gjorde jag och älsklingen våfflor, blev riktigt goda med grädde och hallonsylt.  


Pratat med chefen om hur hon tycker att det har fungerat att ha mig i deras lag, hon var mycket nöjd. Och jag stanar kvar inom bemanningen ett tag, trivs jätte mycket samt att man får bra betalt   .

Som det ser ut just nu så får jag förlängt ytteligare 3 månader så jäkla skönt och så ska jag ta ut lite semester också har inte gjort något annat än jobbat.

Det känns så skönt att ha ett jobb samt att man kan börja betala av csn. Skit vilken skuld man har kommer att ta 25 år för att betala tillbaks men som tur är kan man betala så mycket man kan, men man har en summa att utgå ifrån.


Lönen kommer imorgon jippi då ska räkningar betalas, blä   


Tänkte ta semester vecka 10, får se om gänget kommer hoppas att dom kan eftersom jag har lägenheten för mig själv eftersom älsklingen ska iväg under veckan på skidsemester.  Får se om han tyckert om det kanske man kan ta ett gäng med vänner och hyra en stuga i fjällen och bara umgås.  



Saknar gänget lite, det är lite tomt utan vännerna här men som tur är ligger Göteborg inte så långt bort. Får se om dom kommer annars så får jag planera in en semester under sommaren. Men men man får se, nu får man hålla kontakten genom sms, internet och så.

Ovido - Quiz & Flashcards