Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Kinga - 9 mars 2010 16:10

  Ja då körde jag aerobics igår, va så tröt så jag årkade inte skriva de igår.


De va så jäkla roligt, jobbade på som fanken. Aerobics tränaren, hon e underbar, alltid på topp, få oss att vilja köra mer fast vi e så jäkla trötta.

Kan komma på sig själv med att göra fel och bara skratta medan vi kör på.


Snart gissar jag på att hon ska köra en ny pass, längtar och väntar på den nya. Fast jag hoppas att hon ska köra några gånger till av denna passen.


Jag undrar värkligen när Zumba ska komma till Karlshamn de e en dance/aerobic pass, värkar så jäkla rolig när jag tittar på youtub.


Här får ni en titt på Zumba!!!!!


Jag vill börja köra det. Man kan visst köpa cd skivor och träna hemma men de e inte lika roligt som på ett pass med andra människor som på Motiva.

Av Kinga - 9 mars 2010 16:03

  Maja

Idag har jag vatt ute och gick, både med Maja och Hrizla. Solen sken och de va så jäkla varmt. Vi gick 1 timme samanlagt eftersom jag glömnde koppel till tjejerna i bilen. Så jag fick gå tillbaks hem och hämta dom.

Gick genom skogen och sen genom åker för att komma fram till I hus. de va jobbigt både för mig och tjejerna.   

Efteråt känns det riktigt bra e faktiskt tröt.

  Hrizla

Ovido - Quiz & Flashcards