Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Kinga - 15 mars 2010 21:51

I dag e värkligen inte min dag alls.  

Skulle köra aerobics men nej då det blev istället step, och jag gillar inte det samt att man skulle snurra så mycket att min högra knä började göra ont.


Men det som värkligen gör mig bläää,,,


Jag e så ledsen och besviken, har gjort en viss person ledsen. Men personen förstår inte att har man inga pengar så har man inga. Utan det e någon annan som måste betala dom. Jag hatar att behöva få hjälp av andra, jag vill helst klara mig själv så mycket som möjligt. Men just nu så kan jag inte göra det. Jag hoppas att personen kan förstå mig att jag måste tyvärr lägga mina pengar som jag inte har just nu för tillfället på mina räkningar som jag har och dom försvinner inte, vill värkligen inte hamna på kronofånden eller socialen. De finns dom som behöver dom bättre. Så länge som jag inte ha en jobb måste jag minska på många saker som jag vill göra, de e bara så. 


Och jag hoppas värkligen att personen kan förlåta mig och förstår att alla ha inte en jobb just nu eller möjligheten att göra vissa saker.


"Hade du sakt att du inte ha pengar och vi skulle göra något inte skulle jag bli arg på dig för det. Ibland kan de komma räkningar eller annat som måste gå förre, man e inte mer än en människa."


Sorry värkligen ledsen men jag kan inte göra något annat just nu,,,,,,





Ovido - Quiz & Flashcards