Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Kinga - 24 mars 2010 21:42

Jaha ja då ska man på fredag på ett jobb intervju, till karlskrona äldrevården en sommar jobb. Hoppas värkligen att jag får det. Personen skulle ringa runt där jag har jobbat innan, och då ska hon prata med en viss person.


Å bara jag tänker på personen blir jag förbannad. Om jag inte får jobbet så beror det på sat kärringen, L du vet vem det e.   


Men då ska jag slås för jobbet, personen ska inte stå i min vägg längre och så e det i karlskrona så jag slipper henne HAHAHA......


Har även ringt andra ställer om praktik plats, ex Stena Line men hon jag ska prata med återkommer den 29 mars. Så jag får se om jag har möjligheter till att få jobb där, sökte ditt också men hon från karlskrona ringde först och jag tänker inte säga nej till det.


Jag har kanske jobb i sommar jippi jajaja hoppas som fan att jag ska få den!!! I nedd maney!!


Annars kommer......  då jävla.  


Önska mig lycka till  

Av Kinga - 24 mars 2010 00:12

Å vad jag har fastnat för denna låten hihi



Och denna också "My girl" fast jag försökte få med bara sångare till dom men nej då det ska inte gå. Så låten heter My girl med The Temptations

Av Kinga - 24 mars 2010 00:02

som jag skulle jätte gjärna vilja se....


andra


och så många mer som cars 2, Robin Hood 2......med mera!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards